Sunday, November 27, 2011

            My new life at uum…

 Bermulalah kisah aku ditawarkan untuk sambung belajar kat uum,sintok,kedah…..bayangkan lah dari  selatan ke utara kot (johor ke kedah)…jauh tu..
huhuhu 12 jam kat dalam bas  memang kebas punggung la….tapi tu la namanye rezeki, so akhirnya aku kenalah terima gak….rezeki jangan ditolak, yela..penat2 kite belajar bile dah dapat peluang macam nie kenalah ambik kan?? kenalah cari pengalaman  and survive  bile belajar kat tempat jauh2 macam ni kan……hehehehe
4 julai 2010 bermulalah kisah aku kat uum nie…..fuhhh nervous tuh.. kena hadap minggu orientasi lak…xsuke kot…hohoho..nak kena cri membe baru lak tu…tapi serius memang seronok sebenarnya..hehehe…xlama selepas tu ak  jumpe ngan ramai kawan2 baru…so ni la pic aku ngan kawan2 aku sepanjang 3sem kat uum nie..




pic masa sem 1 untuk program first class degree......nie la kawan2 aku kat uum....



    makan kat padang besar......


 kat perlis...........




 lepak kat kedai makan,melantak big apple.....hehehe



aktiviti masa sem1....suke posing time ambik gambar,,,ngeee


So,ni jew la memory pic yang sweet yg boleh aku tunjukkan…bnyak ag sebenarnya tp ni je la yng aku mmpu bagi,xboleh bagi lebih2..ngee..maluu…best sangat2 sebenarnya dapat belajar kat uum ni,bnyak benda yang aku belajar dan dari situ aku dapat kenal kehidupan…kita akan jadi lebih matang dan  sentiasa ingin berusaha untuk jadi yang terbaik…kadang2 kita akan rasa diri kita nie xsempurna,pada hakikatnya manusia kat dunia nie xde yang sempurna pon….yang penting “be yourself”and “don’t hypocrite”….tepuk dada tanya iman k…..

Apa2 pon aku nak ucap thanks sngat2 kat kwan2 baik aku ni…NURHEZZARITH ,AZLINA, NUR EZIANTI, NOORAIN, NABELA HUDA AND IZATI ATIKAH…xlupe gk pada roomate trsayang CAMELIA MOHAMAD….Susah senang korang la yang bnyak tolong aku…. sayang korang ketat2 GENG SANTAI...ngee                                                              





















































No comments:

Post a Comment